موسسه مطالعه و خلاقیت اندیشه کیان کاشانی شهرکرد

ایجاد بانک اطلاعاتی استعداد کشور/ استعدادیابی براساس منابع علمی دنیا

1391/7/12 17:01
نویسنده : مهدی آزاد
131 بازدید
اشتراک گذاری

رئیس موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان از ایجاد نخستین بانک اطلاعاتی استعداد کشور براساس استعدادیابی منابع علمی و به روز دنیا خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کیان امروز یکشنبه در نشست خبری با اشاره به ابعاد و مزایای مختلف ارزیابی استعداد و تواناییهای فردی افراد که در قالب بسته های حمایتی در روزنامه فروشی ها و نمایندگی های فعال موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان سراسر کشور عرضه می شود، اظهار داشت: افراد با خرید این بسته های حمایتی در آزمون آنلاین سنجش و ارزیابی استعدادها و تواناییهای فردی شرکت کرده و میزان هوش و استعداد خود را در زمینه های مختلف تست می کنند.

وی با بیان اینکه سی ام شهریورماه آخرین مهلت خرید بسته های حمایتی ارزیابی استعدادهای فردی است، گفت: پس از این مرحله و ثبت نام در سایت اینترنتی آزمون، این شرکت کنندگان در جشنواره سراسری خلاقیت که در 14 آبان ماه امسال برگزار می شود در گروههای مختلف سنی حضور خواهند یافت و تمامی آنها صرفنظر از کسب یا عدم کسب رتبه از تسهیلاتی همچون عضویت در سازمان جهانی استعدادیابی – World Talent Agency - دریافت امکانات پژوهشی و تخفیف ویژه شرکت در برنامه های علمی و آموزشی برخوردار می شوند.
 
دکتر کیان با تاکید براینکه بسته های حمایتی ارزیابی استعدادها و تواناییهای فردی امکان سفرهای بازرگانی خارجی را برای انجام تجارتهای کوچک مختص استعدادهای برتر این بخش فراهم می کند، ادامه داد: این بسته ها به صورت علمی به افراد تسهیلات و امکاناتی می دهد که بتوانند به صورت قانونی صادرات و واردات کالا را در محیط بیاموزند. همچنین امکان سفرهای علمی خارجی برای شناسایی فرصتهای علمی تحصیلی و سرمایه گذاری به صورت عملی برای دانشگاهیان از طریق این بسته های حمایتی مهیا شده است.
 
وی با اشاره به همکاری این موسسه با وزارت بازرگانی و دانشگاه تهران برای اجرای آزمون سنجش استعدادها و حمایت از استعدادهای برتر در گروههای سنی مختلف تاکید کرد: کشف مزیت نسبی افراد از یکدیگر می تواند آینده و زندگی افراد را تغییر دهد که تاکنون در کشور ما به این موضوع توجه نشده است.
 
رئیس موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان با بیان اینکه مدیران کشور از این پس می توانند با دردست داشتن آنالیز شخصیتی و رغبت سنجی پرسنل خود، جایگاه آنان را در طراحی و مدیریت سازمانی دقیقتر و علمی تر تعیین کند، ادامه داد: در این راستا توسعه و برنامه ریزی منابع انسانی و ارتقای آن برای مدیران شرکتها و سازمانها به صورت الکترونیکی میسر می شود.
 
وی ارائه دهها فرصت شغلی و تجاری و تحصیلی داخلی و خارجی را با توجه به شخصیت و رغبت فردی اقشار جامعه و گروههای سنی به صورت فردی و از طریق آنالیز آنلاین شخصیت تک تک افراد و برنامه ریزی برای آینده کودکان بالای سه سال را از دیگر اهداف ارائه بسته های حمایتی ارزیابی و سنجش استعدادهای فردی عنوان کرد.
منبع"خبرگزاری مهر"
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)